.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراز نگرانی مجمع نمایندگان مازندران از طرح انتقال آب دریای مازندران
سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران از نگرانی و اعتراض مجدد مجمع نمایندگان به مسئله انتقال آب دریای خزر به سمنان اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان به اتفاق مخالف انتقال آب دریای خزر هستند

به گزارش شمال نیوز:حسین نیازآذری با اشاره به نشست مشترک صبح شنبه مجمع نمایندگان با استاندار و معاونان استانداری مازندران از اقدام ملی مجمع نمایندگان برای پیگیری طرح‌های اولویت‌دار و محرک توسعه استان خبر داد.


وی در باره دیگر محورهای این نشست افزود: تشریح آخرین وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان مازندران، بررسی طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان، تحلیل روندهای برنامه ششم توسعه و طرح مشکلات و تنگناهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان درباره مصوبات این نشست گفت: مقرر شد استانداری 12 پروژه اولویت‌دار استان را تا یک‌ماه دیگر به مجمع نمایندگان اعلام کند تا در سطح ملی پیگیری شود.


نیازآذری از نشست روز دوشنبه مجمع نمایندگان و استاندار با وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات فراروی مرکبات خبر داد و خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان به‌طور جدی بازار مرکبات و سایر محصولات کشاورزی را با هدف حمایت از تولید رصد و پیگیری می‌کند.


وی از نگرانی و اعتراض مجدد مجمع نمایندگان به مسئله انتقال آب دریای خزر به سمنان و معضل پسماند در این جلسه اشاره کرد و تاکید کرد: مجمع نمایندگان به اتفاق مخالف انتقال آب دریای خزر هستند و از روند مدیریت پسماند در استان راضی نیستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.